
Hyperaktivita nebo hypoaktivita – výchovný problém?
31.01.2016 12:57Markéta Švamberk Šauerová, ktorá sa v rámci projektu Mediace - metoda, profese, konkurenceschopnsot (EDUCO CENTRUM, s.r.o.) venovala aj príprave špecializačného výcviku k peer mediácii, je autorkou knihy Hyperaktivita nebo hypoaktivita - výchovný problém?, ktorú v týchto dňoch vydáva vydavateľstvo Wolters Kluwer, s.r.o.
Publikácia je určená pre učiteľov a rodičov, ktorí majú v starostlivosti dieťa s poruchami aktivity, vychovávateľov v školských kluboch, lektorov volnočasových aktivít, trénerov športových aktivít, ďalších členov rodiny ako aj pre študentov, ktorí sa pripravujú na povolanie pedagóga. Rieši danú problematiku komplexne a ponúka netradičné témy, ktoré pracujú aj s vysoko odbornou problematikou, ktorá v tomto kontexte dosiaľ v tomto druhu literatúry nebola cielene riešená. Koncepcia diela sa zakladá na vysvetlení základných teoretických východísk mechanizmu vzniku a rozvoja porúch aktivity so všetkými jeho dôsledkami. Na teóriu nadväzuje praktická časť s ukážkami hier či rôznych druhov cvičení.
Zdroj a ďalšie informácie: https://www.wolterskluwer.sk/sk/hyperaktivita-nebo-hypoaktivita-vychovny-problem.p2378.html
—————